Hoe kunnen we het design en de methode van onze oefeningen afstemmen op leerlingen met een leerstoornis?

Uitdaging
Wijsr
Wat is het probleem?
Uit eigen onderzoek hebben we geleerd dat leerlingen met een leerstoornis baat hebben bij een alternatieve benadering, alternatieve presentatie of alternatieve uitleg van een oefening. Het ontbreekt ons aan de kennis en expertise over hoe we deze specifieke noden het beste kunnen tegemoetkomen binnen onze applicatie.
Wat wordt er verwacht van de oplossing?
Concrete richtlijnen en tips waarmee een hogere leerwinst bereikt kan worden voor leerlingen die geconfronteerd worden met een leerstoornis.
Wil je graag aan deze uitdaging werken?
Ben je professor of assistent en wil je graag met deze uitdaging aan de slag in je vak? Laat je gegevens na en we brengen je in contact met de juiste persoon.
Ben je student en wil je deze uitdaging gebruiken in één van je vakken? Laat je gegevens na en voeg alvast het e-mailadres van de professor of assistent toe. Wij brengen jou in contact met de juiste persoon.
Laat je gegevens na: