Hoe bouwen we iets herkenbaar en origineels uit dat zowel sensibilisering, financiële slagkracht als betrokkenheid van de doelgroep uitademt.
Diversiteit en inclusie
Maak een marketing- of communicatieplan om wereldwijd potentiële gebruikers van het digitale platform angerheroes.com aan te spreken en uit te nodigen.
Maak een globaal marketing- en communicatieplan om de impact van de organisatie Touché te kunnen opschalen.
Doe een marktonderzoek naar niche rekruteringskantoren binnen IT
Doe een marktonderzoek naar de verschillende niche rekruteringskantoren (binnen IT) die zich aanbieden op de Belgische markt voor een selectiekantoor die zich specialiseert in IT Profielen.
Ontwerp een marketingplan voor de toekomst van Anfentine Agencies
In de uitdagende sector van de steeds sneller veranderend modewereld, hebben de studenten met een passie voor kindermode en internationale handel de opportuniteit om een marketingplan uit te werken om de toekomst van Anfentine Agencies, een bedrijf dat internationale merken in kinderkledij en accessoires op de BENELUX markt vertegenwoordigt, te garanderen.
19 – Ik zoek uitdagingen in organisaties waarbij ze weinig inzicht hebben in hun menselijke data.
Ik zoek bedrijven die cijfermateriaal hebben over uitval, burn-out, jobtevredenheid, … maar die de tijd of expertise niet hebben om deze gegevens te analyseren.
Hoe kunnen we anderstaligen ondersteunen bij het verwerven van digitale vaardigheden?
In de Digipunten bereiken we weinig anderstaligen. Eén van de redenen hiervoor is de taalbarrière. We willen e-inclusieacties opzetten op een locatie waar veel anderstalige nieuwkomers komen.
Hoe kunnen we inzetten op meer diversiteit en een evenwichtigere man-vrouwverhouding in de architectensector in Vlaanderen en Brussel?
Ongeveer de helft van de afgestudeerde architectuurstudenten is een vrouw. Maar na het afstuderen haken heel wat vrouwen af. Architect blijft ook voornamelijk een wit beroep in België. Zowel in de architectuurstudies als op de werkvloer is er weinig diversiteit zichtbaar.
Wat zijn de obstakels of oorzaken waarom de architectensector zo weinig divers is? En hoe kunnen we hier verandering in brengen?
Hoe kunnen we het design en de methode van onze oefeningen afstemmen op leerlingen met een leerstoornis?
Uit eigen onderzoek hebben we geleerd dat leerlingen met een leerstoornis baat hebben bij een alternatieve benadering, alternatieve presentatie of alternatieve uitleg van een oefening. Het ontbreekt ons aan de kennis en expertise over hoe we deze specifieke noden het beste kunnen tegemoetkomen binnen onze applicatie.
Hoe kunnen we de meerwaarde van ons oefenplatform het best overbrengen bij potentiële klanten?
Binnen Wijsr verloopt de communicatie van onze oplossing niet zoals we zouden willen. We hopen nieuwe inzichten te verkrijgen via bijvoorbeeld een marketing-communicatie plan en enkele stappen te zetten richting language-market fit.
Hoe kunnen we communiceren naar de buitenwereld?
We willen graag bekijken hoe we beter kunnen communiceren naar de buitenwereld en onze eigen medewerkers en hoe we nieuwe medewerkers kunnen aantrekken.
Onderzoek de actuele verloning van ingenieurs bij bedrijven in Vlaanderen en detecteer arbeidsmarkttendensen.
Wij wensen aan onze doelgroep, dit zijn zowel bedrijven als ingenieurs een benchmark te bezorgen onder de vorm van een e-book. Als expert in deze niche krijgen we vaak deze vraag. Een analytische aanpak binnen wetenschappelijk gefundeerde methodes is belangrijk.
Ontwikkel een marketing communicatieplan voor ROOTS vzw
Roots vzw begeleidt mensen in burn-out en wil graag het plan van aanpak op punt stellen om hun doelgroep beter te bereiken.