Hoe bouwen we iets herkenbaar en origineels uit dat zowel sensibilisering, financiële slagkracht als betrokkenheid van de doelgroep uitademt.
Gezondheid en welzijn
Maak een marketing- of communicatieplan om wereldwijd potentiële gebruikers van het digitale platform angerheroes.com aan te spreken en uit te nodigen.
Maak een globaal marketing- en communicatieplan om de impact van de organisatie Touché te kunnen opschalen.
Ontwerp een marketingplan voor de toekomst van Anfentine Agencies
In de uitdagende sector van de steeds sneller veranderend modewereld, hebben de studenten met een passie voor kindermode en internationale handel de opportuniteit om een marketingplan uit te werken om de toekomst van Anfentine Agencies, een bedrijf dat internationale merken in kinderkledij en accessoires op de BENELUX markt vertegenwoordigt, te garanderen.
19 – Ik zoek uitdagingen in organisaties waarbij ze weinig inzicht hebben in hun menselijke data.
Ik zoek bedrijven die cijfermateriaal hebben over uitval, burn-out, jobtevredenheid, … maar die de tijd of expertise niet hebben om deze gegevens te analyseren.
Ontwikkel een applicatie dat beslissingen bij massa-drug administraties (MDA) in wormcontrole vergemakkelijkt
Binnen het STARWORMS-project heeft het laboratorium van parasitologie aan de UGent een beslissingsmodel ontwikkeld dat MDA in het veld zou moeten helpen. Dit is een wiskundig model dat zou moeten vertaald worden in een online applicatie dat gebruiksvriendelijk en toegankelijk is. De app zou uiteindelijk door de wereldgezondheidsorganisatie (WHO) opgepikt worden en gepromoot binnen enkele van hun richtlijnen voor MDA wormcontrole.
Creëer een marketingplan voor een online tinnitus therapie.
Door een marketingplan op te stellen voor het expertisecentrum wil ik aan de wereld laten weten dat er echt iets te doen is aan tinnitus en dat patiënten hiervoor online terecht kunnen bij Audiks.
Breng de arbeidsvoorwaarden van huisartsen in multidisciplinaire groepspraktijken in Vlaanderen in kaart.
Studie van de verschillende statuten en financieringssystemen waarin de huisarts werkzaam is.
Hoe kunnen we onze assistentiewoningen promoten?
Positionering van assistentiewoningen versus woonzorgcentra en de kenmerken van eer residentie omzetten naar voordelen van potentiële huurders
Hoe kunnen we de meerwaarde van ons oefenplatform het best overbrengen bij potentiële klanten?
Binnen Wijsr verloopt de communicatie van onze oplossing niet zoals we zouden willen. We hopen nieuwe inzichten te verkrijgen via bijvoorbeeld een marketing-communicatie plan en enkele stappen te zetten richting language-market fit.
Onderzoek de invloed van corona op de motivatie van (zelfstandig) thuisverpleegkundigen.
Onderzoek de invloed van corona op de motivatie van (zelfstandig) thuisverpleegkundigen. Daalde hun motivatie? Aantal nieuwe inschrijvingen op de scholen?
Tackling Digital Barriers
Galway City Council is in the process of adopting a Digital Strategy for the City. This strategy has been created in consultation with a variety of stakeholders in the city including the Insight Centre in NUlG. The challenge that needs to be addressed is to develop a methodology whereby the partners within the Digital Strategy can assess their digitization activities to identify the potential for digital exclusion that might occur and identify corresponding measures that they can implement in tandem with the activity to reduce the risk of digital exclusion.
Galway – GDPR as a competetive advantage
Drawing on the existing capacity in AI, big data and analytics, associated with SFI research centres, there is a clear opportunity to develop a virtual ‘Living Lab’ within the region. As part of a European network, this will enable iterative testing of new ideas across the region, offering a single point of contact to coordinate data research at scale in a living lab. A key enabler at a global level for a living lab as a data testbed is the protections offered by GDPR as the main English speaking country within the EU.