73 – Hoe kunnen we de online aankoop van professionele kleding vereenvoudigen?

Lynn Mikolajczak

Een agency dat professionele kleding zichtbaar en toegankelijk maakt door middel van marketing, PR sales en styling.
Concrete uitdaging
Verwacht eindresultaat: Nieuw concept

Wil jij graag aan deze uitdaging werken?

Ben je professor of assistent en wil je graag met deze uitdaging aan de slag in je vak? Neem contact op via onderstaande knop en we brengen je in contact met de juiste persoon.

Ben je student en wil je deze uitdaging gebruiken in één van je vakken? Neem contact op via onderstaande knop en plaats alvast de professor of assistent van het vak in CC. Wij brengen jou in contact met de juiste persoon.

Wat is de kern van het probleem?

Een disconnectie tussen modewerken en professionele vrouwen gezien professionele kleding voor vrouwen niet zichtbaar en toegankelijk is, waar wel belangrijk is voor de ondersteuning van hun carrière.

Wat zou de impact zijn indien dit probleem opgelost wordt?

Een shoppingoplossing om professionele vrouwen en modemerken met elkaar te connecteren. Op die manier wordt professionele kleding zichtbaar en toegankelijk. Bovendien moet de shoppingoplossing langs de kant van de merken de retail ondersteunen en aan de kant van de professionele vrouwen meehelpen aan het bannen van stereotypen en vooroordelen, het creëren van rolmodellen en andere uitdagingen waarmee vrouwen nog steeds mee geconfronteerd worden op de werkvloer.

Waarom dien je deze uitdaging in?

Om extra inzichten te verwerven en tot de meest ideale shoppingoplossing te komen voor professionele vrouwen.

Wat is er al geprobeerd om dit probleem op te lossen?

Onderzoek, interviews afgenomen bij en focus groepen georganiseerd met professionele vrouwen, het ontwikkelen van een MVP die komende periode getest en aangepast gaat worden met de verkregen inzichten en feedback.

Wat zijn de volgende stappen die moeten gebeuren?

Bevraging van de doelgroep, een concept uitwerken, een concept ontwikkelen, een go to market plan uitwerken (nationaal en internationaal), een marketingstrategie ontwikkelen en implementeren.

Praktisch

Timing

1e semester, 2e semester, Gedurende het jaar

Taal

Nederlands, Engels

Voorwaarden eindresultaat

Het resultaat mag enkel door de organisatie gecommercialiseerd of gebruikt worden.

Beschikbaar budget

Bespreekbaar

Kan op afstand uitgevoerd worden

Ja

Wil jij graag aan deze uitdaging werken?

Ben je professor of assistent en wil je graag met deze uitdaging aan de slag in je vak? Neem contact op via onderstaande knop en we brengen je in contact met de juiste persoon.

Ben je student en wil je deze uitdaging gebruiken in één van je vakken? Neem contact op via onderstaande knop en plaats alvast de professor of assistent van het vak in CC. Wij brengen jou in contact met de juiste persoon.